2012. december 18., kedd

Szeretnél egy különleges ajándékot adni szeretteidnek karácsonyra?

Persze, csak akkor, ha érdekli az illetőt a gasztronómia. Megjelent néhány remek könyv most a télen, ebből ajánlanék, személyes indíttatásból!

Az én kívánságlistámon idén 2 könyv állt:

1.) Hémangi Dévi Dászi:Izek, imák, India
2.) River Cottage minden napra

.....Aztán Mikulás környékén csöngetett a postás és megérkezett Hémangi könyve. Együltő helyemben végig lapoztam, gyorsolvasással a bevezetőt és néhány izgalmasnak tűnő recepteket átolvastam. Majd a következő napokban újra és újra olvastam és olvastam és főztem is belőle.




Hémangi Dévi Dászi nagymamájától tanulta a főzés alapjait, rengeteg egyszerű, ám ízletes étel elkészítését. Közel húsz éve vegetáriánus, sokáig élt a somogyvámosi Krisna-völgyben, Közép-Európa egyik legnagyobb ökofalujában. Rendszeresen írja a Vegavarázs blogot, főzőtanfolyamokat tart és nemrég megjelent harmadik szakácskönyve, Ízek, imák, India címmel.

Praktikus könyv, alapos (már amennyire ez az adott oldalszámban ez lehetséges, persze),  remek receptekkel. Szabdzsik a kedvenceim, de nagy reményeket fűzök az édességekhez is!

A 108.hu oldalán most a karácsonyi vásárlásához kedvezmények is társulnak, szerintem még nem késő innen beszerezni. Végü lis egy jó kis indiai receptgyűjtemény minden háztartásban elkél, nem de?

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails