2012. február 5., vasárnap

Újabb csalódás: Pangasius-átverés

Megérkezett az újabb gasztro-csalódásom: a híreket olvasva, hogy példul az áruházakban vásárolható csirkék között csak egy (!) ment át a mércén....de még ezen is túlszárnyalt mindaz, amit a pangasiuszfiléről írtak.
Néhány éve szerettük meg ezt a halfajtát mert olcsó volt, szálkamentes, könnyen feldolgozható és húsa nem volt halízű....most meg dobhatom ki, amit a hűtőben félretettem, mert sz@rt nem akarok enni!

Itt olvasható a cikk :

3 megjegyzés:

szazala írta...

Ez NAGYON DURVA!!!!!!Nekem is van a fagyasztóban.....Ilyent sem kell többet venni....

Zsuzs írta...

Üdv, tudna adni egy linket, ahol a csirkés cikk elérhető? Köszönöm. Vagy ha nem, összefoglalná, mégis melyik ehető?

Hobbychef írta...

Én kedvelem a pangasiust, még soha nem ettem rossz állagú, rossz ízű belőle sütött ételt. Szerintem ez a konkurrencia ellenpropagandája, olyan mint amikor a Négy mancs akarta tönkretenni a magyar libatenyésztőket.
Mellesleg a szárnyasoknak, disznóknak is eléggé fura tápokat adnak. Az utóbbiakat sok helyen még ma is moslékkal etetik, s az állat a saját sz@rát is megeszi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails