2011. augusztus 10., szerda

Limonádéra hangolva - rózsavizes limonádé

 Ezen a nyáron a limonádénál jobb hűsítő italt el sem tudnék képzelni. Sokáig a Symbol-ban felszolgált, számos gyümölcsel gazdagított varriáció volt a kedvencem, nemrég pedig mindent vitt a Krisna-völgyi Búcsúban kóstolt rózsavízes változat. Kifejezett függő lettem! Egy kis kutakodás után a krisna.hu oldalán leltem rá egy alapreceptre, amit személyre szabtam. Elsőként egy hígabb cukorszirupot készítettem el, majd amikor lehült hozzákevertem a tőbbi alapanyagot.
 
Rózsavizes limonádé
 


Hozzávalók: 1 liter szénsavmentes ásványvíz, 3 citrom leve, 15-20 dkg cukor, 3 evőkanál rózsavíz

A cukrot a vizzel felforraljuk, majd amikor langyos öntsük bele a citromok kifacsart levét és a rózsavizet. Alaposan hűtsük be.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails