2010. szeptember 5., vasárnap

Kakaós kevert Ágitól

Még a dinnyediétám lejárta után, - ahogy ígértem - megsütöttem Ági kevertjét. Szeretem ezeket a sütiket, még sem készítem túl gyakran. A recepten nem varriáltam rajta semmit. Isteni finom lett és kifejezetten időkímélő, ami az összeállítását illeti, csak pikk és pakk! A végeredményre azután mindenki rájárt..., a recept pedig megér egy ismétlést.

Kakaós kevert süti


Hozzávalók: 2 joghurt, 5 tojás, 1 dl olaj, 2 joghurtospohárnyi cukor, 4 joghurtospohárnyi liszt, 4 evőkanál kakaópor, 1 csomag sütőpor, tejcsoki pasztilla.
A tetejére: szeletelt mandula, 2-3 evőkanál barnacukor.

Egy tálba keverjük össze a joghurtot az olajjal, a cukorral, és a tojásokkal. Egy mási tálba pedig a lisztet, a sütőport és a kakakót dolgozzukk el.  A két masszát forgassuk lazán össze, mehet bele a csokipasztilla  és az egészet egy nagyobb tepsibe tettem. Teteját megszórtam a manulával és egy-két evőkanál barnacukorral.
Előmelegített sütőben 180 fokon 25 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails