2008. március 9., vasárnap

Lazac sáfrányos, currys mártással


Az immáron jó egy hete tartó, naponta elfogyasztott csirkeaprólék- és hagymaleveseknek köszönhetően lassan erőre kap az ember. Úgyhogy most már a vitaminkoktélokon kívült volt kedvem rendes ételt is főzni és ebből adódóan a számítógépnél is egy kicsit elidőzni.


Hozzávalók: 50 dkg lazacfilé, 5-7 dkg vaj, 2 evőkanál finom liszt, 200 ml főző tejszín, só, tarka bors, snidling,curry-por, sárfrány, 1 evőkanál olívaolaj.

A lazacfilét 2-3 centiméteres szeletekre vágtam, lelocsoltam olívaolajal, csipetnyi sóval, frissen őrölt tarka borssal, és egy evőkanálnyi apróra vágott snidlinggel. 10  percig pácoltam, majd liszttel megszórtam. Egy serpenyőben a vajat felforrósítottam és rövid idő alatt átsütöttem rajta a lazac mindkét oldalát. Főzőtejszínt öntöttem hozzá, megszórtam bőségesen curry-porral, raktam bele egy csipetnyi sáfrányt és a szószt besűrítettem.

 Zöldséges barna rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails