2007. február 11., vasárnap

Kókuszos krémsajtos kakaós szelet

Hozzávalók: egy tábla (kb. 90 g) étcsoki, 3 evőkanál keserű kakaó por, 20 dkg margarin, 15 dkg cukor, 15 dkg liszt, 1 kiskanál sütőpor, 3 tojás.
Sajtkrémhez: 25 dkg mascarpone, 5 evőkanál cukor, 5 evőkanál kókuszreszelék, 2 evőkanál liszt, 1 tojás.
Az étcsokit a vajjal együtt felolvasztottam a mikróban, majd hozzákevertem a keserű kakaóport. Egy tálba robotgéppel krémessé vertem a cukrot a tojásokkal, majd fakanállal hozzáadtam a csokis vajat, és a sütőporral elkevert lisztet. Egy közepes mérető tepsit kivjaztam, liszteztem és beletöltöttem a masszát. A sajtkrém hozzávalóit összekevertem és vékonyan a csokis réteg tetejére kentem. Előmelegített sütőbe 45 per alatt elkészült.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails